kontakt z klientami, ubezpieczycielami i innymi podmiotami zaangażowanymi w proces likwidacji szkód
Wymagania
minimum 2-letnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, w obszarze likwidacji szkód
samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność, dobra organizacja pracy
znajomość zasad kosztorysowania lub sporządzania wycen pojazdów będą dodatkowym atutem
prawo jazdy kat. B
dobra znajomość Pakietu MS Office
dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych
Oferujemy
Pracę w stabilnej firmie brokerskiej o ugruntowanej pozycji rynkowej
Udział w ciekawych projektach i możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
#overlay {
position: fixed; /* Sit on top of the page content */
width: 100%; /* Full width (cover the whole page) */
height: 100%; /* Full height (cover the whole page) */
top: 0;
left: 0;
right: 0;
bottom: 0;
background-color: rgba(0,0,0,0.75); /* Black background with opacity */
z-index: 20; /* Specify a stack order in case you're using a different order for other elements */
cursor: pointer; /* Add a pointer on hover */
}